Wednesday, July 1, 2015

JURULATIH HERBALIFE vs JURUJUAL HERBALIFE

Fenomena sekarang yang saya lalui, ada segelintir individu bila mendengar HERBALIFE, respon mereka seperti ini :

HERBALIFE????

OWH…HERBALIFE…

Ala… Herbalife..

mmmm.. Herbalife ..

Apa yang anda tahu tentang HERBALFE? Pernah mencuba menurunkan berat badan dengan produk Herbalife secara personal? Ada bimbingan dan latihan dari jurulatih Herbalife yang bertauliah dan berpengalaman? Ada ramai yang Berjaya mendapatkan hasil dengan Herbalife di seluruh dunia, begitu juga yang tidak Berjaya… Kenapa?

Persoalan pertama, bagaimana anda mndapatkan produk Herbalife tersebut? Adakah secara langsung daripada JURULATIH HERBALIFE atau membeli daripada kedai jamu atau farmasi? Atau pembelian murah melalui kawan, saudara mara atau JURUJUAL?

Untuk pengetahuan anda, HERBALIFE ialah sebuah syarikat yang menerapkan HEALTHY ACTIVE LIFESTYLE, GAYA HIDUP AKTIF DAN SIHAT. Untuk memenuhi matlamat tersebut, HERBALIFE telah menyediakan banyak latihan dan kelas bimbingan bagi melahirkan JURULATIH(COACH) yang WALK THE TALK(Cakap serupa bikin) iaitu mengamalkan apa yang diperkatakan. Kelas dan bimbingan bagi pelanggan yang serius untuk mengubah kehidupan kepada yang lebih sihat juga disediakan. Kriteria yang paling utama untuk anda memilih JURULATIH yang baik di HERBALIFE ialah JURULATIH yang Aktif dalam menghadiri kelas dan latihan. Kriteria kedua ialah mereka telah mendapat hasil yang terbaik di HERBALIFE.

Persoalan kedua, adakah anda telah bersedia untuk mengubah pola dan tabiat pemakanan sekarang yang belum tentu kandungan khasiatnya kepada yang lebih bernutrisi(berkhasiat) dan menjadi seorang yang lebih sihat bertenaga?

Sebagai Jurulatih Herbalife bimbingan dan tunjuk ajar akan diberikan sehingga pelanggan mendapat keputusan yang terbaik, tetapi hasil tersebut tidak akan tercapai jika pelanggan belum bersedia merubah pola dan tabiat pemakanan dan bekerjasama dengan Jurulatih untuk mendapatkan keputusan yang Maksimum.

Jadi tepuk dada, Tanya LEMAK… adakah telah bersedia untuk dilepaskan…. Kerana KEHILANGAN yang tidak menyakitkan ialah KEHILANGAN BERAT BADAN…



HUBUNGI SEKARANG UNTUK MEMULAKAN PROGRAM

+60126663372

No comments:

Post a Comment