Friday, July 3, 2015

COACH HARYATI

ASAL : AU3 Keramat, Kuala Lumpur
USIA : 32 tahun ( Julai, 1983)
STATUS : Berkahwin, Ibu kpd seorang anak.
MENETAP : Johor

KELULUSAN :
Sekolah Kebangsaan Hulu Kelang (1990-1995)
Sekolah Menengah Kebangsaan Lembah Keramat 1 ( 1996-2000)
Bachelor Degree Biological & Agricultural Engineering (UPM, 2002-2006)




PENGALAMAN SEBAGAI AHLI BEBAS HERBALIFE:

    Memulakan perjalanan di HERBALIFE pada October 2010 sebagai pengguna dan December 2010 saya mengambil keputusan untuk menjadi seorang SUPERVISOR. Sebelum menjadi pengguna, saya menjadi pemerhati selama 6 bulan kerana terlalu banyak pengalaman lalu bersama syarikat MLM yang mengecewakan menyebabkan saya terlalu skeptikal dengan MLM. 

   Tetapi segalanya berubah setelah saya memahami Visi dan Misi Herbalife. Mengubah kehidupan orang, mengubah tabiat pemakanan orang. Itu saya lihat secara langsung berlaku di Kelab Nutrisi kepunyaan Coach saya Suzilawati Togerah, ramai orang mendapat kembali kesihatan setelah menukarkan tabiat pemakanan kepada nutrisi Herbalife.


 Setelah yakin, saya membuat keputusan menjadi sebahagian besar keluarga Herbalife. HERBALIFE bukan sebuah syarikat MLM yang biasa-biasa, marketing plan HERBALIFE tidak pernah berubah dari semenjak ditubuhkan pada tahun 1980 sehingga sekarang, ada penambahbaikkan pun menguntungkan semua pihak. Herbalife juga tidak mewajibkan sebarang pembelian secara pukal untuk memulakan perniagaan. Hanya dengan RM 99.64 sahaja yuran keahlian kita dah boleh berniaga di lebih 90 buah Negara.

Jadi, oleh kerana fakta tersebut telah membuat saya 'terjebakDPada saya, HERBALIFE mempunyai sejarah penubuhan dan sebuah syarikat yang HEBAT!


HUBUNGI COACH YATI UNTUK PROGRAM DAN MAKLUMAT LANJUT
+60126663372

No comments:

Post a Comment